Telefonische Assistentie


Wij leveren technische ondersteuning van hoge kwaliteit en beschikken over een zeer uitgebreide productkennis om uw technische supportissues of vragen op te lossen. Hoewel Meindersma Haaksbergen een laag klachtensaldo heeft, kan het voorkomen dat er onverhoopt iets beschadigd is geraakt tijdens de transport of het geleverde artikelen niet overeen komt met het bestelde artikel.


Graag worden we hiervan op de hoogte gesteld. Een klacht nemen we dan ook zeer serieus.


Onze medewerkers verlenen telefonische assistentie op werkdagen tijdens kantooruren (08:00 – 17:30) met uitzondering van de feestdagen. U kunt incidenten melden of vragen sturen via e-mail (info@meindersma.nl) of via telefoon (053-5722009). Vermeldt daarbij wel duidelijk uw naam en telefoonnummer. Binnen 2 werkdagen krijgt u een reactie van een van de medewerkers van Meindersma Haaksbergen.


In onderling overleg wordt een passende oplossing gezocht voor de klacht, bijvoorbeeld ruilen voor een nieuw of soortgelijk artikel of terugstorten van de aankoopprijs.



Terug
Glazen

Gastronomie, hotellerie, restaurants, cafés en de institutionele markt vragen om aandacht voor glaswerk. Je wilt de perfecte sfeer op tafel en in je zaak. Wij leveren kwaliteit in glas, kwarx en kristal in verschillende stijlen en voor verschillende gebruiksdoelen. Je kan rekenen op snelle, probleemloze leveranties ook in geval van breuk.


Bekijk ons glaswerk

Online betalen met ideal

Betalen in een veilige omgeving

100% tevredenheid of retour

Niet goed? Geld terug!

Vragen & Stijladvies

Wij staan u graag te woord!